Liseli Bir Oruspuyum

Liseli bir oruspu olarak anılsam da sevdiğim erkekler ile birlikte olmaktan çok mutlu oluyorum. Çünkü seks konusunda gerçekten kendimi çok farklı hissediyorum. İdadi 3. sınıfta okuyorum. sınıfımızda mustafa adlı bir arkadaşım vardı benden 2 yaş büyüktü bu yüzden hem okula geç başlamıştı hatta ilköğretimde 1 Sene kalmıştı… özdeş vakitte 2mizde okulun basketbol takımındaydık. bu yüzden yakın arkadaşız. Gövde derslerinden ve idmanlardan sonra herkes üstünü değiştiriyor tabi….

mustafayı her görüşümde tahrik oluyordum özdeş hayallerimdeki adamdı.1.80 boylarında adaleli ve kıllı vücudu mükemmeldi. o adaleli göğüslerini her gördüğümde sıkıp yalamak istiyordum… bir gün kimya hocamız 3 er Benlik gruplara ayrılmamızı istedi ve her gruba birer konu dağıttı… mustafanın da kimyası kötüydü benimki çok iyiydi ve mustafanın sınıfta tunç adlı çok yakın olduğu bir dostu vardı ben onla pek yakın olmasamda Gene muhabbetimiz vardı… bende biz Küme olalım mı dedim mustafa ya oda ancak tunç gelirse olur diye konuştu bende kabul ettim. tunç ta 1.85 boylarında 80-85 kilo azgın ergenin tekiydi…

neyse bende yarın bizim hane abes gelin bizde çalışalım dedim. o günde Mektep takımı maçı vardı bende mustafaya maçtan sonra okuldan tuncu da alıp bize gideriz dedim onlar da tamam dediler… neyse maç oynandı bitti bize gittik… benim üstümde eşofman üstü altımda da escort izmit basket şortu vardı bende şunları bi değiştiriyim dedim onlarada yanlarında rahat giyim getirmelerini söylemiştim… şortumu çıkardım altımda nike pro(tayt tarzı bişey :D) vardı.ve bütün hatlarımı belli ediyordu ve bende Adale gelişimini engelliyo bahanesiyle bacak kıllarımı alıyordum. dah sonra ben bi sigara yakıyım dedim ve dairede koku yapmasın diye camdan aşağıya domaldım. tabi bunlar gördü benim götü gördüler vaaaay Haysiyet sende de ne göt varmış amk bütün kızlara taş çıkartır dediler ve tunç götüme bi Adet şabalak attı bende çok hoşlandım fakat belli etmedim.

napıyosun filan dedim… bunlar güldüler filan bende terli olduğum için ben bi duş alıyım sizde bilgisayardan araştırın filan dedim.. akşamda onların geleceğini bildiğim için masaüstüne bütün fotoğraflarımı koydum… ben duş alırken götüm filan iyice temizledim net bu tunç beni kötü siker dedim. neyse duştan üstümde havluyla çıktım onlarda salondaydı bende Meşrubat bişey istermisiniz dedim onlarda olur dediler fakat sesleri değişmişti belli resimleri görmüşlerdi bende mutfağa gittim içecekler buzdolabının en altındaydı bende onları almak için domaldığımda havlu üstümden düştü ve arkamdan biri beni kucakladı belli tunçtu bu kolları bütün bedenimi sarmıştı ve bana dediki bırak bizde yararlanalım o kaymak götünden. ve beni kucağında salona götürdü mustafa da o arada 18-19 cmlik yarrağını çıkartmış sıvazlıyodu…

ben o anda mutluluktan havalara uçmuştum ve tunca tabi yararlanıcaksınız sizin başınız kelmi dedim. ve tunç kafamı mustafanın yarrağına doğrulttum yarrağı mükemmelde Derhal yalamaya başladım o arada da tunç soyundu onu yarrağı da mmustafanın ki kadar dı fakat çok henüz kalındı bu yaşta bir çocuğun nasıl bu kadar büyük bir yarrağı olduğuna şaşırmıştım 2 sini Aniden yalıyorudum 2 side zevkten 4 köşe olmuştu ben yalarken mustafanın gövdesinde ellerimi gezdiriyordum sıkıyordum.

sonra mustafanın kucağına oturup dudaklarına yapıştım dilini çok hoş kullanıyodu 3-4 dk süresince bu pozisyonda seviştik bu sırada da tunç götümü yalıyordu zevkten öyle bir sevişiyordum ki mustafayla çocuğu yalayıp yutmuştum resmen mustafanın kucağında götümü mustafanın yarrağına sürtmeye başladım ve tunçta koltuğa çıkıp benim ağzıma veriyordu mustafayı sürterek boşaltmıştım fakat siki hala dim dikti tunçta seni öyle bi sikicez ki aklın başından gidicek diye konuştu ve kafamı tutup ağzımı sikti resmen ve oda mustafanın üzerine boşaldı ve bende ikisinin dölünü mustafanın kıllı göğsünü yalayarak yuttum henüz sikilmememe Karşın akılalmaz heyecan almıştım. sonra tunç beni koltukta domalttı götümü biraz henüz yaladı ve o kalın ıslak yarrağını götüme soktu öyle bir Keder verdi ki Aniden bağırdım ve oda üstüne ohhhhh diye inledi azmış ergen seni sik beni diye bağırıyordum bu aradada mustafa ağzıma veriyordu ağzımı hiç abes bırakmıyorlardı :D…

tunç içimde 5-6 dk gidip geldikten sonra içimde boşaldı kusursuz bir histi sıcacık döllerini içimde hissediyordum. sonra onları Döşek odasına götürdüm henüz rahat sikerler diye… sırt üstü yatıp bacaklarımı açtım mustafa götümü parmaklayıp içimdeki dölleri çıkardı ve yaladı sonra hepsini ağzımın içine tükürdü ve sevişmeye başladık tunçta sikini tekrar uçuşa geçirmeye çalışıyordu bizi izleyerek sonra mustafa bacakrımı ayırarak dikini bacaklarıma vurdu bu sırada ayak parmaklarımı yalıyordu çok hoşuma gidiyordu

bir anda sikini götüme soktu bende inlemeye başladım beni çok kötü sikiyordu üstüme kapanıp benimle sevişiyordu sonrasın da tunç geldi sikini kaldırmayı en nihayetinde başarmıştı mustafa benim üstüme kapanıkken tunç sikini ağzıma doğrulttu mustafa da Aniden tuncun sikini yalamaya başladı…. tunçta vaay mustafa sende mi ibne oldun diye konuştu mustafa da yok oğlum fakat çok hoş gözüküyodu bende tutamadım kendimi diye konuştu fakat haklıydı tuncun siki izmit escort bayan harbiden çok güzeldi mustafayala beraber tuncun sikini yalıyorduk özdeş pornolardaki gibi . Aynı vakitte mustafa halaaa içimdeydi ve içimdeyken bana 31 çekmeye başladı mükemmeldi benim sikimde 17 santimetre ve ben 1 dk geçmeden boşaldım mustafa da özdeş anda içimde boşaldı

fakat içmden çıkmadı beni o kuvvetli kollarıyla sarıp pozisyonu Aksi çevirdi artık ben onun kucağındaydım ve hala şoktaydım adam 3 kere boşaldı ve siki yalnızca 1 kere indi.. sonrasın da mustafa tunca hadi sende girsene diye konuştu bende oha nasıl alıcam 2nizi Aniden manyak mısın dedim oda alırsın aşkım diye konuştu ve ben o anda herşeyi alabilicek gaza geldim tunca hadi lan sende gir dedim oda dünden razı zati azgın herif Derhal sikini götüme doğrulttu ilk başta girmiyordu bak ben size dedim dedim mustafa ya o anda tunç sokmayı başardı ve benden bir ahhhlama duyuldu ki bütün apartman inledi akılalmaz acıyodu fakat bir müddet sonra buda heyecan veriyordu tunç arkmdan sarılıp kulak mememi emiyordu bende mustafa sevişip onun azıcık uzamış fakat sık olan sakallarını yalıyordum bi müddet sonra tunç ağzıma boşalıp benimle sevişmeye başladı

mustafa da içimde boşaldı ve bende onun üstünden kalkıp sikimi ağzına dayadım oda bir hoş sakso çekmeye başladı ve gayet hoş çekiyordu en nihayetinde 3 ümüzde pert bir şekilde yatakta 1-2 saat birbirimize sarılarak yattık sonra beraber duş aldık ve ödevi bitirmeye çaıştık tabiiki hiç kimsenin aklı ödevde değildi……ama 3ümüzde haytlarımızın henüz hoş sex tecrübesini yaşamıştık heralde

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

sex hikayeleri seks hikayesi seks hikayeleri erotik hikayeler erotik hikaye artvin escort 31 seks hikayeleri porno hikayeleri sikiş hikayeleri türkçe sex uzun sex hikayeleri mersin escort mardin escort manisa escort kayseri escort kars escort rize escort konya escort aydın escort antalya escort escort ankara ankara escort ankara escort bayan mamak escort izmir escort antalya escort izmit escort izmit escort sakarya escort